28 Ocak 2014 Salı

2.cocuk meselesi...

Omer Çunç'u büyütürken tek zorlandığım şey emzirmekti  .Göğüslerim özellikle bir tanesi feci  yara olduğu için tek göğsümü sağmak zorunda kaldım bir tanesini emdi diğer göğsümü 8 ay boyuca sağarak besledim.
Bu sürec sıkıcı ve acı vericiydi ama onun dışında bir solukta büyüttüm oğlumu .

Uykuları kolay düzene girdi,dişleri zamanında ve tam cıktı,Erkenden konuştu,söz dinleyen bir cocuktu ve en önemlisi yemek konusunda asla beni üzmedi.
Kısacası kolay oldu herşey onunla...
Belkide bu yüzden sağlıklı bir korunma yöntemine ihtiyaç duymadım ve pat diye Ömer 1 yaşında iken Çüdü bey'e hamile kaldım ilk tepkimi hatırlıyorum hüngür hüngür ağlamıştım.
Daha Ömer çocuk, ben çocuğum nasıl olacak diye düşündüm düşünmekte haklıymışım çünkü zor oldu hala da zor...

Yavuz Selim  abisi gibi tosun paşa doğmadı zayıf bir bebekti. İlk 3 gün asla emziremedim sonra emmeye başladı tam oh emdi sütümde var diye sevinirken her emdiğini oluk oluk kustu reflüsü varmış meğer:(
Kilo aldıramadım hala zayıf 22 aylık 11 kilo  ek gıdaya geçiş tam bir kabustu zar zor alıştı.
15 aylık olana kadar hiç dişi çıkmadı ve haliyle  yemek yemekte zorlandı biz zorladıkça ağzını kapattı ağladı ,sinir oldu çocuk ...
Şu an 22 aylık hala dişleri eksik  8 dişi var gece uyanmalarına devam ediyor  bu yüzden ...
Çıkmıyor çıkamıyor dişleri...

Babası sabah severken zor büyüyen oğlum benim dedi evet ya gerçekten zor büyüyorsun oğlum hadi konuşmuyorsun her çocuk farklıdır diyoruz kafaya takmıyoruz ama bari dişlerin çıksaydı benim sarı böcüğüm ,şimdi sırada bir de 2 yaş sendromumuz var Ömer ona bile girmemişti ben sahiden anne olduğumu şimdi anlıyorum .
Az önce Slingomom'un isyan diye bir yazısı vardı onu okudum.2 çocuklu hayata isyan ediyordu.
İtiraf etmeliyim ki bazen bende isyan ediyorum zormuş annelik hele benim gibi sosyal dışa dönükseniz annelik sizi kısıtlayan bir süreçmiş gibi duruyor zaten annesi kayınvalidesi yakınında oturmayan kişeler hiç girmesinler 2.cocuk olayına çuvallarlar.
Benden söylemesi ...

2 yorum:

Gokce Ozzorlu dedi ki...

ben takipliyorum :) benim sayfama da beklerim :) hayatcizgisi.blogspot.com

Gokce Ozzorlu dedi ki...

sizi takipliyorum :) bana da beklerim :) hayatcizgisi.blogspot.com