24 Ocak 2014 Cuma

Alternatif bir cocuk oyunu

Malum çalışan bir anneyim cocukları anneanne ,babaanne ,haladan toplayıp eve gidip yemek yapmak bulaşıları toplamak, onların banyo seansları, yatmaları derken çocuklarımla  kaliteli vakit geçirmeye ne yazık ki pek vaktim kalmıyor.

Bende az olan vaktimi onlara ayırmak için elimden ne geliyorsa yapıyorum .

Mesela arabaya biniyoruz başlıyoruz Çunç ile oyuna sen benim elmamsın diyorum o bana sen benim ayvamsın diyor ,sen benim eriğimsin diyorum ,o da bana sen benim kirazımsın diyor böyle saya saya hem onun meyve sebze kültürü genişlettik hem de hangi meyve ne zaman yetişir neden artık karpuz yok çilekler ne zaman çıkacak gibi sorularına cevaplar verdim.

Nasıl eğlendik anlatamam meyve adı unutunca sessiz bir şekilde kopya bile verdi hani çatalcada bahçede varya böğürtlen dedi yuh dedim içinden :)

Ama bomba olan sebzelerdi ben adama sen benim domatesimsin dedim o bana sen de benim karnabaharımsın demez mi :),

Bir de acıbiberimsin dedi koptum gülmekten akıllı oğlum benim (  anne bu sırada gururlanır)

Biz Omercik ile bu oyunu oynarken kardeşi Yavuz Çüdü camdan dışarıya seyretmek ile meşgul oluyor anca havada ay görsün, uçak görsün vuuu vuuu desin o... aklı fikri cinlikte ama kulakları bizde bıyık altı bize de gülüyor dikiz aynasından bende onu gözetliyorum haberi yok :)

Bu oyundan çıkardığımız en büyük sonuç yaz meyvelerini özledik oldu ağzımızın suyu aka aka yazı bekleyeceğiz :)

Gecen gün dedesi Çunç bey'e Çilek getirmiş kışın çilek olmaz ki dede yazın olur çilek diye ders vermiş ama yine de  afiyetle götürmeyi ihmal etmemiş hormonlu çilekleri...

Hiç yorum yok: