21 Ocak 2014 Salı

Kuzey ile Güney

Benim oğlanları Kuzey ve Güney'e benzetiyorlar su sıralar çevremden surekli böyle benzetmeler duyuyorum .

Allah sonlarını benzetmesin diyeceğim sahi o dizi nasıl bitmişti :)

Omer Güney,Yavuz Selim Kuzey olan tabi bu benzetmeler sadece birisinin esmer diğerinin sarışın olmasından kaynaklı değil .

Omer 'i yazarken bile gururlanıyorum o kadar olgun ki büyümüş te küçülmüş gibi sürekli afacanlık peşinde koşan ve söz dinlemeyen kardeşi ile benim aramda 3.5 yaşına bakmadan köprü görevi üstleniyor .

Anneciğim lütfen kardeşime kızma, kardeşim lütfen sende annemi kızdırma ,tamam anneciğim sakin ol ağlar ağlar susar çocuk gibi laflar ediyor bir telkin bir telkin tam sinirden çıldırmak üzereyim Ömer karşıma geçmiş anneciğim ben hiç sana sakın kardeşime bağırma demiş miydim diye sormazmı Bende hayır diyorum .Hee tamam o zaman şimdi söylüyorum sakın kareşime bağırma diyor tüm sinirim geçiyor öpüyorum öpüyorum öpüyorum.

Bir de lakap takma huyu var kardeşine çüdü diyor Yavuz Çüdü kendisine çunç diyor Ömer Çunç ne anlamsız  ama bizim de hoşumuza gitti biz de kendilerine öyle seslenir olduk

Afacan Çüdü ve akıl küpü Çunç'un anılarına kaldığımız yerden devam edeceğim :)

Hiç yorum yok: