24 Ocak 2014 Cuma

Hatırlamak için yazıyorum sadece:)

Çunç bey erken konuşmuştu namı diğer Ömer hatta o kadar erken konuştu ki 1.5 yaşına geldiğinde büyük adam gibi sohbet ediyorduk kendisi ile bazı kelimeleri yanlış söylediğinde bilerek düzeltmiyorduk ki bebek olduğunu farkına varalım diye ...

Mesela motoküs (motorsiklet)
karankun (karanlık)
brado (bravo )
lavago (lavabo )
afacoş(afacan)

Bu kadar diğer herşey müthiş anlaşılır ve anlamlıydı geçenlerde sen küçükkken motorsiklete motoküs derdin dedim başladı kikirdemeye aman ne hoşuna gitti ne hoşuna, bayıldı ...Sonra diğer kelimeleri söyledim bu sefer kendi başladı o kelimeyi nasıl söylüyordum diye sormaya ... Diyorum onu güzel söylüyordun başka bir kelime  soruyor bu sefer hadi anne sen biliyorsun nasıl söylediğimi anlat anlat diye zıplıyor bu çocuk adamı zorla yalana sevkeder :)

Hiç yorum yok: