6 Mart 2014 Perşembe

2 YAŞ SENDROMUMUZ GELDİ KAÇMAK İSTİYORUM:(

Çüdü bey 2 hafta sonra 2 yaşına girecek yabancıların bad two diye adlandırdıkları bu sancılı döneme maalesef girmiş bulunuyoruz:(

Benim o güleç oğlan gitti yerine  mız mız ,ağlayarak uyuyan ,ağlayarak uyanan,yemek yememek için direnen ve de bacak kadar boyuna bakmadan sinirlenen bir çok geldi ...

Kendimi bu bir süreç geçeçek diye telkin etmeye calışıyorum ama nafile, işten eve gittiğimde 2 yaş senromuna girmiş oğlum ve bir de 3,5 yaşında ilgi bekleyen normal bir oğlum varken dinlenemeden ertesi gün işe gitme fikri de tüm bunlarla birleşince son günlerimi pek bir gergin geçiriyorum.

Kocam 3 gün ş.dışına çıkacak gitmek için benden izin istedi dedim  kaç canını kurtar git otelde uyu ,akşam yemeğe git valla ne yalan söyleyim benimde onunla gidesim var ama erkek erkeğe yapılmış bir programa kendimi dahil edemem bir de çüdü bey bu aralar işe giderken hergün peşimden ağlamaya hatta abartığ evin içinde bir odada beni bulamazsa depresyona girdiği için tatil programı yapamıyorum şimdilik :(

Tüm 2 yaş sendromu yaşayan çocuklara sesleniyorum çabuk normale dönün yoksa siz normale döndüğünüzde analarınızın akıl sağlığı yerinde olmayabilir benden size söylemesi :)

Hiç yorum yok: